Aselllll Merveelisa doğum ben kadar ben de çınarlıya gidiyorum ama doğum hakkında fikrim yok sormadım daha
Naciyeserra Aselllll merhba çınarlıda kime gidiyosunuz ..? Bende oraya gitmeyi istyrm Güngör Tuncay’a . Bu doktor ile bi bilginiz var mı nasıl iy mi
Smyrabahar Can hastanesinde doğum yaptım 3 buçuk ay önce muayene 215 doğum 4750 bide spiral takıldım yine 215 muayene 500 spiral hastaneden de doktorumdan da çok çok memnunum
Aselllll Naciyeserra merhaba ben onur beye gidiyorum çok memnunum çok ilgili hamile dilinden anlıyor 🥰 sizin dediğiniz doktor hakkında bilgim yok
DenizSema Fatossst ben her gittiğimde 99 ödüyorum muayene için başka test felan yapmış olabilirler mi aceba
Fatossst DenizSema hayır test için sonradan ayrı ücret ödedim ilk girişte 14 TL muayene ücreti aldılar