-Eflatun- UmayGul 30 hafta tam 7 aylık olmuş oluyor dimi 30+1de 8. Ayın 1. Günü demek 😂😂doğrumu anlattım bilmiyorum da
UmayGul Yavrucuk07 30.haftada 7 doluyor sonra hep 8.aydan gun almaya basliyor. Mesela ben 31 haftaligim 7 ay 7 gunluk bebegim☺️
Yavrucuk07 Mrvsmt2502 hayır bende bir kaç tablo var hepsinde de şöyle yazıyor : 1_4 hafta 1 aylık 5_8 hafta 2 aylık 9_13 hafta 3 aylık 14_17 hafta 4 aylık 18_21 hafta 5 aylık 22_26 hafta 6 aylık 27_30 hafta 7 aylık 31_35 hafta 8 aylık 36_40 hafta 9 aylık
Mrvsmt2502 Yavrucuk07 1 2 3 haftalık gebelik nasıl 1 ay oluyor biraz düşününce bana mantıksız geliyor bu tablolar. Birde 3 aylık, 6 aylık, 9 aylık sıralarında 5 er hafta var buda hatalı
Yavrucuk07 Mrvsmt2502 internette ki tablolarda öyle yazıyor cnm, benim yaptığım bir tablo değil. Ay keşke hiç yorum yapmasaydim ya ,linçlenecegimi neden bileyim
Sude-96 Mrvsmt2502 bu tablolar bana da saçma geliyor ama sizin dediğiniz gibi olduğundan değil 1234 . Hafta 1. Ay oluyor bunda bi mantıksızlık yok. Bazı ayları 5 hafta gösteriyor bu işin doğrusu çoğu doktorun dediği gibi güne bölmek aslında
Mrvsmt2502 Yavrucuk07 niye linçleyeyim canım öyle anladıysan özür dilerim. Ben tablonun hatalı olduğunu belirtmek istedim 🥰