Merhaba 2,5 ay önce 13+4 haftalıkken bebeğimin kalbi durduğu için ilaçla düşük yaptırıldım ve sonrasında kürtaja alındım tekrar hamile kalmak istiyorum falat doktor 6 ay beklemen gerekiyor dedi ama internette okuduğumda 2 ay yeterli olur yazıyor çok kararsız kaldım korkuyorum tekrar yaşarım diye