Seymaben Kızlar 10+4 olduk bugun keseye göre cinsiyet tahminleri yapabiliyomusunuz acaba🙊 bide dua ederseniz düşük tehlikem var kaybetmekten çok korkuyorum🙏 https://resimyukle.io/r/Xk0EbJf1pe
Ayse254 Seymaben merhaba konuyla alakasız bir sorum olacak düşük tehlikem benim de var ağrı şikayetiniz var mı
Seymaben Aymilanin_kardesi amiin inşallah çok teşekkür ederim🥰 bende en başından beri erkek hissediyorum 🙊ilk önce sağlıkla gelsinde gerisi hiç önemli değil🙏