Candan88 Merhaba 33+4gunluk hamileyim adet sancısı gibi karnım ağrıyor yaşayan var mı acaba sürekli idrar a cikiyorum Dun gece su gibi bişey geldi yarım bardak kadar doktora gittim herşeye bakıldı bı sorun yok dediler ama bu karın ağrısı beni korkutuyor
Burcu98 Candan88 su için ne dediler? Su gelmesi normal değil çünkü. Test yapmadılar mı gelen şey su mu diye?
Burcu98 Candan88 sürekli idrara çıkmak illa doğum belirtisi değil idrar yolu enfeksiyonundan olabilir bebek büyüyor baskı yapıyor diye olabilir dün doktoruma sordum oda öyle söyledi. Benimde su gelir gibi olmuştu test yaptılar değil dediler suyuma baktılar gayet güzel. Ama istersen eczanede böyle testler varmış su mu diye bakabilmemiz için bir eczaneye sorun isterseniz. Sancıların aşırıysa da acile git nst bağlasınlar. Bende 2 sefer girdim 40 üstü vardı ama artık olması normal dediler 40 80 arasıydı.