Aselllll KIzlar merhaba detaylı usg giricem haftaya. bu haftalara kadar sıkıntısı olmayıp detaylıda sorun söyediler mi ?
AnayimBenAna_ Aselllll bu sizin gebeliğinizle ve bebeğinizle ilgili eğer bir problem varsa tabiki söylerler ama yoksa bebişinizi görürsünüz bol bol doyasıya :) sorun yoksa kısa sürer 15-20 dk da biter tüm inceleme
Aselllll AnayimBenAna_ teşekkür ederim cevabınız için sizin detaylıya kadar normal kontorollerde sıkıntı çıkmamıştı dimi
AnayimBenAna_ Selin12- 20 -25 dakika sürdü benimki organlarını inceledi detaylıca boyu kilosu suyu herşeyi normaldi