Ozlem2206 araştırdim bütün bu soylediklerinizi de biliyorum ben orda tıpı yalanlamiyorum olabilme ihtimalini düşünüyorum ama her insanın bünyesi bir değil ki ben kesin bebeğim bu eminim demedim gaz haraketlerine benzemiyor bebek olabilir gibi hissediyorum dedim ayrıca doktoruma sordum çok zor gaz çok olunca karıştırılıyor ama zayıf bünyeli anneler hissedebiliyor bazen dedi mesela iç karnım dar olduğu için göbeğim de. Çıktı hemen ama halbuki o bebek daha minnacık doktorumda sordum i gaz şişlik göbeği sabah olmaz sabah kalktiginda duzse siskinliktr sabahta aynıysa iç karnın dardır olabilir dedi 🌼