Kızlar en son doğum hikayemi paylaşmıştım bugün 10 günlük olduk 10 gündür perişan haldeyim.Bebek minicik doğdu meme emmedi sarılık oldu annemle kayınvalidem yüzünden mama veremedim sarılığı diğer muayenede iyice artmış göründü,yavrumun topuklarının ikisi de delik delik kan alınmaktan.Şimdi de göbek bağı düşmüyor iltihaplanmış dedi doktor krem söyledi sürüyoruz,ne yapacağımı bilmiyorum 10 gündür evladımın mutluluğunu buruk yaşadım.Sizlerin sarılıkla ilgili,süt arttırmayla ilgili,göbek kordonu iltihapı düşmemesiyle ilgili deneyimleriniz var mı?