Emineyavuz_53 Akrep anneleri ne yapıyorsunuz .. valizler hazır mı ? Karnınız çok büyüdü mü . Geçen ayın 10 unda gitmiştim ekimin 11 inde gideceğim doğum raporu için 38. Haftam 17 kasima geliyor . Sezeryan olcam 38+4 en azından olsun istiyorum tabi durursa bebiko
kiraz_8 Emineyavuz_53 bende 15 kasım diye gösteriyor program bakalım kızım ne zaman gelecek henüz hiç bir hazırlık yapmayan ben kızımın bi an önce gelmesini bekliyorum🙈😂❤
minikask35 Emineyavuz_53 benimde 8kasım gözüküyor daha hiç bir şey hazır değil 10 gün sonra memlekete yolculuk var orda doğum yapcam daha Cook isim var 🤣
balbocegim27 Emineyavuz_53 benim de 2 kasım görünüyor çantamız hazır puseti silcem bi ev temizliği duruyor
AnayimBenAna_ Emineyavuz_53 benimde 17 kasım görünüyor :) iki hafta sonra kontrolümüz var heyecanlıyız :) hazırlıklar bitti çantamız filan hazır tek sorun ev taşıycak olmamız :)
Emineyavuz_53 kiraz_8 bence yap 32 den sonra inanılmaz ağırlaşıyor insan ve o kadar eksik varki ancak tamamlarsin
kiraz_8 Emineyavuz_53 zaten yarın 33 haftalık olacam😁 bu son 1 hafta bile baya zorlandım farkındayım ama inan üşeniyorumm yoruluyom kış hazırlığı konserve hazırlamakla meşgulüm bu ara 🤗 ama inşAllah en kısa zamanda halletcem zaten 🤗
kiraz_8 minikask35 hiç sormayınn ya ben ev taşıdım şehirden şehire geçen ay anca evimi dizmekle uğraşıyom kızım doğunca babacı olursa hiç şaşırmam 😂o daha ilgili ona 🙈😂
Emineyavuz_53 kiraz_8 benimm2. Gebelik biraz daha tecrubelerden gidiyorum İnsallah Sag salim alırız kucaklarimiza bebisleri
minikask35 kiraz_8 ay senin işin dhaa zor ya Allah yardımcın olsun bizde doğu gorevindeyiz o yüzden doğuma annemlere gidicem 1aylik filan olunca tekrar evime donucem simdiden gözümde buyuyo
kiraz_8 minikask35 Amin hepimizin yardımcısı olsun çok sağolun iyi düşünmüşsünüz Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize🤗❤
AnayimBenAna_ kiraz_8 iç dekorasyon bitmek üzere inşallah kızım gelmeden taşınırız :) ama gözüm korkuyor yalan yok
kiraz_8 AnayimBenAna_ Allah yardımcınız olsun inşAllah canım bende kızımın gelmesini beklemedim dedim taşınayım daha iyi öyle 🤗❤
AnayimBenAna_ kiraz_8 bencede daha iyi sonra daha zor olur gerçekten neyse ki vaktimiz var biraz daha :)
yelzkyatepe Valla çantamız hazır gibi odamız hazır sabırsızlıkla bekliyorum 15 kasımda kavuştayy inşallah 🥰🥰🥰🙏🏻 Sağlıkla bebişlerimizi kucaklarımıza alalım inşallah .
yelzkyatepe AnayimBenAna_ valla mükemmel birşey hazır olunca daha da hevesle heycanla bekliyorum 🥰🥰 Sabırsızlıkla kavuşmayı bekliyorum . Umarım herşey gönlünüzce olur 🙏🏻🥰
honeyland Emineyavuz_53 33+3 haftalığım iyice agırlaştım hiçbirşey yapasım gelmiyor üstelik hiçbirşey hazır degil daha 🥴🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Emineyavuz_53 honeyland illa 38 den sonra geleceği kesin degilki bence hazırlayın oda çok önemli değil ama hastahne çantası önemli