Hbbbsr25 Kızlar bugün kontrolüm vardı bebek 37. Haftasında 3200 gram 51 cm erkek bebek. Kilosu biraz fazla mı normal doğumu engeller mi?
angime Hbbbsr25 kilosu gayet normal benim oğlum da öyle doğuma kadar 3500ü geçer ama usglerde yanılma payı oluyo zaten daha az çıkabilir. 4 kiloya kadar normal doğuma engel değil diyor doktorlar
Zeynepssss Fazla değil bence zaten yanılma payı oluyor doğduktan sonra birde şişliği inince pek bir şey kalmıyor 😊 benim ablama hep 3500 dediler 2700 doğdu inşallah saglikla doğsunlar
HilalYlmz Hbbbsr25 dün gittim doktora 37+4 haftalık 3930 çıktı ama sürekli 2 hafta önden gidiyordu oğlum ama doktor ultrasonun 500gr yanılma payı olduğunu söyledi bu gidişle normal zorlar dedi çarşamba tekrar gel bakalım dedi😒