Emel123 canım özelde kalp damar cerrahi eşliğinde ameliyata alındım pazartesi genel anestezi verdiler ölüm riskim vardı. Ameliyat sonrası uyanırken ağrılarım hastanede duyulmuş tek bildiğim bu sonrası hastanede kolay geçti verdikleri ilaçtan sanırım. Eve geldik dün ayağım 3 katı şekilde şişti, göğsüm ağrıyor ciğerlerime vurmuş olabileceğinden göğüs doktoruna gidicem bugün. Bir an önce ayağa kalkmak rahat haraket etmek istiyorum kızımı emzirirken bile canımdan can gidiyor asla ilgilenemiyorum