Nslhn97 Kızlar 8haftalıkken doktora gittim ultrason görüntüsü var cinsiyeti çok merak ediyorum biliyorum daha çok erken ama resmini buraya atsam cinsiyet tahmin eden olurmu
Fulyaaa1 Nslhn97 bence böyle birşey e hiç girişmeyin çok saçma olur 12 haftalıkken dahi erkek denildi bana şimdi 15 kız cinsiyeti
Papatya-Kokusu Fulyaaa1 Annenin hevesini kırmaya gerek yok zaten kimse doktor değil burda tahmin ediyorlar eğlence gibi düşünseniz bazı şeyleri.
Fulyaaa1 Papatya-Kokusu hevesini kırmıyorum doğru olanı söyledim sadece paylaşsın kafadan atalım o zman birşeyler :)
Bedriye12 Papatya-Kokusu haklısınız bence de ben bu postları özellikle okuyorum hoşuma gidiyor kontrole gittiğimde bende atıcam bebeğimi tahmin için buraya 😂 zaten kimse kesin demiyor ki tahmin yürütüyorlar
Papatya-Kokusu Bedriye12 Aynen öyle 🌸😊bende gideceğim haftaya 14 haftalık oluyoruz bu haftaydı kontrolüm ama hasta olduğum için gidemedik
Fulyaaa1 Yanlız ben post sahibine söyledim sizlere değil boş yere umut etmesini istemedim kendisiyle aram da olsun lütfen 👍🏻
Papatya-Kokusu Fulyaaa1 etiket atarsanız attığınız cevabı daha rahat görebilirim herkes sizin gibi fikrini beyan edebilir bu kadar zorunuza gitmesin iyi günler 😊