Zhraaltun Kizlar bgun kontrolumuz vardi nstde haff sancilar cikti 34+3 haftaligiz ilki sezeryan oldgu icin buda sezeryan 22 ekim de geliyo prensesim allhin izniyle kilomuz 2350 boy 44 cm sizde durumlar nasil
AysezulalGvn Zhraaltun 38. Haftada kavuşacaksınız sanırım maşallah sağlıkla gelsin inşallah o zamana kadr büyüsün ciğerleri gelişsin anneciğisini hiiç üzmesin minnoş 😇🤭 bizde şuan 37+3 haftalığoz uygulamay göre son 19 gün ama bakalım bebiş ne zaman gelmek isyeyecek 🤭🤭 Rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah 🥰🤲
Zu_leyha Zhraaltun bende 34+4haftaliğim kilo 2270gram boyu bilmiyorum😊bebek dönmemiş sezaryan denildi hayırlisi bakalim bidaki gittiğimde belli olcak nolcagi
a_burcu_bur Zhraaltun sancı çıkınca mı gün verdi acaba. Benim ilk gebelik olucak. 35te hafif sancı vardı ama gün vermedi 🤷🏻♀️
Zhraaltun Zu_leyha kilosu boraz monnos geldi bnmkinnde etrafmdaki herkesin tosun gbi 😄 sağlıklı olsnda canm 🥰
Zhraaltun a_burcu_bur yok canm bnm ki zatn sezeryandi ilki bunuda sordu norml dusunuyomsn die hayr dedim gun almya geldim dedim tamm dedi oyle verdi canm
Bebeksum Zhraaltun benim kide 34+5 en son 34te gittim 2440gr 44cm doğum pozisyonunu almıştı inşallah ters dönmez bakalım 36da tekrar gidicem
ZeynepUstaaa Zhraaltun hele bide baba sor kaldı 10 güncük oğlumu evde bırakıp gidicem o çok koyuyo şimdiden
Yasemiiin Zhraaltun ayyy bizde tarih aldık aynıyız sizinle 34+3 🥰 biz 20 ekim olarak kararlaştırdık Allah nasip ederse kilomuz 2650 bakalım o zamana kadar kaç kilo olacağız… İnşallah sizde sağ sağlım kucağınıza alın 🥰♥️♥️♥️
Angela Zhraaltun 34+2 benimde ikinci sezeryan gün almadım ama doktorun 38 de alırız dedi sanırım bNa da ortalama aynı tarihi verecek ayy heyecan yaptım normalde 40 gün gözüküyor ama 25 falan demekki benimde ❣🙃