Derya3333 dogumdan sonra yaptırın kesinlikle çok rahatlayacaksınız. 2-3. Ay gibi yaptırırsınız 24 saat emzirmeyin, sütü sağıp atın 2-3 defa bir sorun olmaz. Ben orta yumuşak olması taraftarıyım. Sert olduğunda hem dişinize zarar verirsiniz hem de çiğneme kasını daha çok güçlendirebilirsiniz sıkıcam derken. Orta yumuşakla başlayın, botoxla devam ettirin 😊