0223 bende bugün gittim 3 hafta önce gittiğimde 4 haftalık gözüktü bugün gittim 5+6 gözüktü doktor hiç bir açıklama yapmadan kese boş bu boş gebelik deyip beni kürtaja hazırlamaya başladı fakat ben olmak istemedim belki geç döllenme falan oluyordur diye bide içim rahat değil bir doktora daha gitmeyi düşünüyorum çünkü beta değerim 20 binlerde öyle düşükte değil bende çok karamsarim :(