Merhabalar bugün çok şükür yumurta toplandı herşey güzel geçti çok hafif ağrım var dayanılmayacak kadar degil. 17 yumurtam vardu sagdakiler size ömür hepsi catlamisti şuan elimizde sadece 8 yumurta var . Doktorum binde bir böyle olay oluyor olsada gençler üzerinde nadir görülür ama korkacak bişey yok bı ay sonrasına transfer hayırlısı ile yavrularima kavusayim 🤲sabırla embriyo gelişimini beklicem🤲