Beyzabbygt benim 2 erken doğumum var bide 4. Sezaryenim olucak biri 27 haftalık diğeri 29 haftalık doğdu 27 haftalık doğan doğumdan 15 gün sonra vefat etti vefat eden 10 Kasım 2021 de doğdu 29 haftalık olan 21 Kasım 2022 de. İki sezaryen aram çok kısaydı yani doktor bana 5 sene içinde doğum yaparsan masada kalırsın dedi. Hiç beklemiyordum o kadar da dikkat ediyorken tekrar hamile olduğumu öğrendik 🥲 kadın doğum doktoru da kabul etmedi ne kürtaj ne de doğumuna girmem dedi ben de riskli doğum uzmanıyla devam ediyorum şükür mert bey çok iyi şu ana kadar bir risk yaşamadık 28 e kadar sık dişini diyor bakalım sorun yaşamamak için çabalıyorum 😅