Fatma2133 https://resimyukle.org/i/Wy6Sn Bacakların arası ortası hep bu şekil her geçen gün çoğalıyor krem kullanmama rağmen neden olabilir başına gelen varsa yada iyi gelen bişey bileniniz varsa lütfen yardım edin
Sancarefeem Fatma2133 off çok fena geçmiş olsun kuzuya bence bir doktora götürün yayılır daha kötü olur Allah korusun
Fatma2133 Elbet-birgun-kavusacagiz 3 gün önce sağlıkocağına götürdüm ağzında mantar çıkmıştı acaba aynı ilacı kullanabiliyormuyum egzama için kremimiz var geçirmedi
Fatma2133 Beritan01 egzama için kullandığım bi krem var ağzında mantar çıkmıştı bikaç gün önce tam o geçti derken bu başladı
Elbet-birgun-kavusacagiz Fatma2133 kafaniza gore evde olan kremi kullanmayin. Saglik ocagina degilde acile goturun. Doktor yeni ilac krem vs. Verir gecmis olsun kuzuya
Fatma2133 Elbet-birgun-kavusacagiz kafama göre kullanmıyorum zaten egzama sı daha önce vardı onun için kullandığımız kremi kullanıyorum egzamaya iyi gelen bi krem bilen vardır belki diye sordum
Prettywoman91 Fatma2133 mantarsa elinizin değdiği her yere yayılır ve mantara benziyor. Doktora götürün mutlaka ihmal etmeyin. Ama acile veya sağlık ocağına değil çocuk doktoruna gidin. Kantaron krem hiç birşey sürmeyin.
Fatma2133 Prettywoman91 çocuk doktoru için pazartesiyi beklemem lazım o zamana kadar belki hafifletecek bişey olur
Elbet-birgun-kavusacagiz Fatma2133 ama belki egzama degildir mantardir yada baska bisey onu demek istedim…
ucpasaannesi Sudocrem . Bebeğim iki aylık . Daha 20 günlükken böyle oldu altı hep. Hangi kremi kullandıysam fayda etmedi. Bunu ablam getirdi . Üç gün de iyileşti . İlk gün de etkisini gösterdi kullanın derim