esmerrmm Kizlar süt artsin diye ve gazı engellemek icin rezene icen varmi ben hastane cantasina rezene koymayi düsünüyorum
pamuktenlim esmerrmm gögüslerinize sıcak kompres yapın bide süt gelmesi için bi tarif var mutlaka yapın benim sezeryanın 2. gününde gelmişti sütüm
Aysenur80 esmerrmm hastanede bir günlük için rezeneye gerek yok bence doğum yaptım bana neskafe içmemi söyledi hemşireler bebeklerde 15 güne kadar yoğun gaz sancısı olmuyor hastaneden evine gittiğin gün başlayabilirsin ben bu şekilde yapmıştım
pamuktenlim esmerrmm 1 lt suya 3 tane hurma yarım çay bardağı çekirdeksiz üzüm 3 tane gün kurusu çay kaşığının yarısı kadar tarçın hepsini kaynat sonra blendrdan geçir iç bol süt yapıyo ve süt çabuk geliyo
Aysenur80 esmerrmm gaz için bol yürüyüş tavsiye ederim ben tüm gece boyunca uyumadım yarım saat arayla yürüdüm sabah 5 6 gibi gazımı çıkarttım 😊
pamuktenlim AysezulalGvn küçük havluyu sıcak suyla ısla göğüslerine koy sil ama sıcak olsun tenini yakmayacak şekilde
teletabi esmerrmm yok ben hastanede içmedim. Doğumdan 1 hafta sonra felan içtim gaz sancısı çekiyordu oğlum. İçmeye başladıktan sonra birdaha öyle bi sorun yaşamadık çok şükür
pamuktenlim AysezulalGvn koy biraz beklet soğuyo zaten geri göğüslerini sıcak tut yani bide masaj yapsınlar sürekli