Elfibrhm2609 Osse 21 hafta da 488 gramdı 🌸 27 hafta da 1100 gramdı şuan 29+4 deyiz kaç oldu bilmiyorum😄👼
Gzd Haftada değilde kontrole gittiğimiz haftaları yazıyım ben, 16.haftada 195gr’dı, 22.haftada 527gr’dı 😊
Osse Gzd Babykurtay eymaHzalzusta Elfibrhm2609 Kızlar teşekkür ederim cevaplarınız için benim bebişim 17 haftalıkken 179grdı 20+1 de gittik doktora 332gr dedi. Çok mu küçük ki 🤔
Osse Elfibrhm2609 doktorum normal diyor haftasına göre iyi diyor bir aksilik olduğunu söylemedi ama ben kafaya taktım herkeste farklılık gösteriyor belki de karnımda bi anda büyüdü nasıl oldu anlamadım gitti
Hilalakar Benim 20 haftayken 300 gramdı doktorum iyi demişti zayıf benek değil ama tombul da değil sesi normal ☺