tuna_tuna Merhabalar 23+5 dem selamlar hamileyken İpek kirpik taktıran var mı bi sorun olur mu acaba taktırmak istiyorum da
HavvaKork tuna_tuna ipek kirpik yaparken bi kimyasal kullanıyorlarmış onun kokusunu çok soluyunca zararlı diyorlar bende yaptırmayı düşünüyorum
Arzuaksumom HavvaKork kimyasal mı 🧐 kokumu yok canım benim kim diyorsa baya bilgisizliğinden yaşan söylemiş yıllardır yaptırıyorum
HavvaKork Skaymak yok bee yapıştırıyorlar ya kirpiği felan onu yapıştırırken bişey kullanıyolarmış o çok kokuyomuş kimyasal gibi onu diyorum 😂🤦🏼♀️
Bedriye12 Skaymak bişey sorucam ben ilk defa yaptırıcam da normal de başkasının maskarasını filan kullandığınızda gözünüz kızarır mı yani hassas mı
Skaymak HavvaKork yok yok olmuyor yahu ben yaptırdım valla ne koku vardı ne bişey çok kımıldamazsanda 1 saate bitiyor
EmelAkman tuna_tuna şuan gözümde kendileri 😂 40+4 üm yaptırıyorum bi sorun yaşamadım sadece sürekli sola yatmaktan sol gözümde 5 günde kirpik kalmıyo sağ gözümde yeni yapılmış gibi 🤣
Mkmarzu Bende düşünüyorum inşallah doğuma yakın, bir sakıncası olacagını da düşünmüyorum… Hatta doğumdan sonra 40 gün abdest problemi olamaycagı için çok kısa french kalıcı oje - protez tırnak düşünüyorum 🥰🙈
aeh Mkmarzu yeni doğmuş bebeği çizersiniz tırnakla ya , ben yüzük bile takamıyorum çocuğu kucağıma alırken yanağına kafasına falan sürter diye
tuna_tuna Mkmarzu İpek kirpik güzel ama protez tırnakları çok yıpratıyor canım yine de sen bilirsin çok güzel duruyor tabi😘