evlatkokusu0806 kendi acın ve yaran varsa kendi olumsuzluklarını kendine sakla
millete olumsuzu empoze etme yeri değil burası
sırf sensin zaten dünyada olumsuz gebelik yaşayan
insanlarin heves ve duygularına karışma. Bu formu kaldıramiyorsan başka bi yer edin kendine.
bence kişisel ahlak ve gelişim sorunun var
o yüzden seni ciddiye alamicam 😂😂😂😂