Leylaaa67 Kizlar benim moralim cok bozuk bu aralar bi bunaliyorum acayip bi sekilde dogurmak istiyorum ama hala acilmam felan yok 38+4 haftalik olduguma ragmen doktorda bugun rdv vardi.. doktor biraz daha var dedi.. Zaten aldim 15 kiloyu hazm edemiyorum ustune her yerim bu son iki uc haftada baya bi catladi.. Tabi onemli olan yavrumun sagligi ama gercekten cok bunaldim sizde oylemisiniz benim gibi kafaya takan var mi?
Serenica Leylaaa67 aldgnz kiloyu mu kafana takiyorsnz bence yavrunu sagligndan baska dert edicek brsynz olmamali nasilsa dogumla verirsnz kilolarinizi 😬
Melikezeynep 38+2 artık herseye sinirleniyorum eşime catıyorum kardeşime anneme 17 aylık kızın var ona bile sinirleniyorum sıcaklar stres son ayda ev degstrdk daha tam yerlesemedim onun stresi mahvetti beni pskoljm bozuldu resmn.
Leylaaa67 [bilinmeyen] bende oyleyim cok nefes nefese kaliyorum hayirlisi bakalim bekliyoruz sabirsizlikla bebegi ama gercekten son haftalar gecmiyor