Rabiasss Kızlar 37+3 de kontrole gittim nst de sancı çıktı iki serum yedim çatı muayenesi oldum bi kaç damla kan gelebilir normal dedi ebe eve geldim baya yoğun sarı akıntı gelmişti acaba nişan olabilir mi parmak ucu kadar açıklık var oda sayılmaz dedi ebe
Denizz35 Rabiasss Benimde o bahsettiğiniz akıntıdan oldu baya geldi yani peçeteye hastaneden geldim doğum başlamadı henüz 40 haftalık oldum bu arada sancin gelene kadar yada suyun gelinceye kadar hastanelik bişey yok yani canım 😊
Denizz35 Rabiasss Yok nişan değildir o..ki zaten nişan gelmesiyle doğum hemen başlamıyor bı kaç gün sonra da başlayabiliyor yani sancı gelir sıklaşırsa ve suyun gelirse ozmn doğum başlamış olur☺️