MukoT Ümraniyede gidip memnun oldugunuz acil durumlarda ulasabildiginiz kadin dogum doktoru tavsiyeniz var mı?
Pambix MukoT Ben şükran akalina gidiyorum özel klinikte valla çok memnunum.daha öncesindeki Dr memnun kalmamistim hisar Çamlıca da umut hanıma gidiyordum ama hiç ama hiç sıcak kanlı ve açıklayıcı değildi yaşadığım bir acı tecrubeden sonra bırakma kararı aldım . şükran hanimla tanıştım keşke en başında tanisaymisim
0223 Dyg61 merhaba özlem hanım erdemdeyken gidiyordum ona şimdi ayrılmış, muayene ücreti nedir acaba ? Bende yeni yerine gitmeyi düşünüyorum da
busra1997alpaslan2021 Pambix aaaaa bnde umut hanıma gidiyorum enson nezmn bıraktınız kendisini özel değilse ogrenebilirmiyim
Pambix Sukran akalın da santralde Eva klinikte, muayenesi ,180 TL ..anlaşmalı hastaneleri var uyguna da var pahalı da var konuşmanız lazım doğum zamanı gelince.
Pambix busra1997alpaslan2021 biraz uzun ama 13 haftalıkken acil kanamam oldu ama öyle böyle değil adet gibi yoğundu tam çıkış saatine yakındı zaten özel telf vermedi hastaneden ulasiyorsun ulaştım telefonu kendisi bakmadı bile hemşiresi baktı hep öyle zaten hemşire muhatap oluyordu seninle.o gün ısrarla Dr ver dedim kendisi cikicak bana söyleyin dedi anlattım tamam siz acil Dr görünün umut hanım çıkmak üzere dedi .hastaneye gelicem beklesin beni beni görmesini istiyorum dedim saat 4.20ydi çıkış 17 normalde. Neyse eşim iş yerinden hızlıca gitti ben evden taksiyle gidiyorum eşim önce vardı hastaneye Dr gördü çıkarken beni beklemedi bile düşün geliyorum dedim. Eşim anlattı durumu Dr bekletti üstü giyinik şekilde bende o esnada gelmiş oldum yuruyemiyorum korkudan bebeğim düştü mü dusucek mi diye .baktı etti muayene etti bı sıkıntı görünmüyor kendini yormussundur dedi.beni yatırdi hastaneye 2gece odaya kadar bile gelmedi bı moral vermedi asansörde ben çıkarken o benden önce aşağı kata bastı gitti ben öyle odama çıktım.
Pambix busra1997alpaslan2021 Kusura bakma uzun oldu o kadar doluyum ki hala kendisine çok kırgınım.hastanede kaldığım süre boyunce sabah gelmedi akşam gelmedi yanıma bir kere geldi ultrason cihazı getirdikleri an geldi baktı odada bebeğin kalp atislarina.hemsireler hep ilgilendi bu gece de kalicaksin diyorlar bana ben Dr nerde diyorum gitti diyorlar. İnsan gelip uğramaz mi bakmaz mi kontrol etmez mi.ne ilgilendi ne moral motive verdi bana .acildeki yaşlı bir Dr vardı adını unuttum o geldi bana moral verdi ilgilendi .. hastaneden çıkmak istiyorum dedim 2gece sonrasında öyle teşrif etti kanamami kontrol etti .istiyorsan çıkabilirsin dedi odadan ciktk. Recetemi hemşireler verdi anlattı ve 1ay sonra kontrol için gitmemi söylediler. 1ay ne demek? Ben 1ay hep evde yattım fitil vermişti bana neyse kontrole de gideyim daha gitmem dedim gittiğimde yine soğuk kanlı birisi zaten hiç elektrik anlamıyordum yaptığı da tuz biber oldu .şükran hanımı buldum ona gittim meğer benim plesantamin altında kanamam olmuş o farketti neden fitil verdi iğneyle çabucak ayaklanirdin 1ay uzun süre dedi fitil kullanmakta zor olmuştur dedi 3igne verdi kanamam kesildi çok şükür
Pambix Yani evet tecrübeli birisidir bişey diyemem bende çok methini duyup gitmiştim ilk zamanlar soğuk buldum neyse dedim işini iyi yapsın yeyer dedik eşimle..ama bu yaşadığım olayda çok ama çok soğudum üzüldüm ..yanlış anlama ama hiç hamile gibi hissettirmedi bana .ben iğne kullanan birisiyim ilk gittim bana iğne vermedi kalp atışını duymadan yazmam dedi .dedim ilk bebegimde öğrenir öğrenmez başlamıştım baslamazsam kalp atışı duyamıyorum zaten gelişmiyor dedim ısrarla bana emin misin doğru mu soyliyorsun dedi bana düşün niye yalan diyim dedim bana ne faydası olcak dedim.o zaman keseyi göreyim öyle yazayim dedi ona zor ikna oldu kendisi.
busra1997alpaslan2021 Pambix yaaaaaaaaa ck üzüldüm bilmiyorum ki ki benim doğuma 38 gün kaldı ben 6. Ayda gitmeye başladım bende öneri ile gittim oraya Başka doktordan asla memnun kalmadık özellikle fatoş hanım dedikleri dkrdan frra busuniesten benimde başıma kötü bir olay geçmişti neyse öyle böyle suanda devam ediyorum bu dakikadan sonra değiştirmek istemem ki 😞 hepimiz allaha emanetiz ❤
fatmagulyagiz Ataşehir medicana ya gidiyorum ama çok pahalı geliyor. Doğum ücreti özellikle çok çok pahalı. Doktorumdan da çok memnunum. Ne yapsam bilmiyorum
Maviiiiiiiiiii Özele gerek yok bence çünkü devlette aynı işi görüyor para tuzağı başka bişey değil ben mecbur kalmadıkca devlette devam edicem Allah sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah yavrularımızı🌼