Buka Merhaba kızlar, tüp bebek ile hamile kaldım daha çok yeni 10 ğün sonra kese için randevu verdiler , açık kahve ara ara lekelenme oluyor, çok korkuyorum sizce bu normal mi?
KdryFth Buka. Fazla bekleme git.Bende tüp bebek ile hamile kaldım.Az miktarda başladı sonra kırmızıya döndü serumla düzeldi başından onlem alınsın git bence
Deletedmom_33 Buka Canım bende transfer sonrası 4. Veya 5. Gün 2-3 damla pembe kan geliyordu ama yerleşme kanaması idi büyük ihtimalle. İlk ve ikinci transfer de 6+1 de biride adet diğerinde 5-6 damla olarak kanama oldu. Yinede doktorunuzu bilgilendirip gitseniz iyi olur progestan vs kullanmıyorsaniz başlanır
Tugcer12 Buka doktorunuza sorsanız cok daha güzel olur bende lekelenıyordum ama progestron+iğne vurunuyordum önlem içinn. Doktorıunuza sordunuz mu ne diyor?