Gizemmasal Kızlar 36+5 3 gün önce sari su geldi diye hastaneye gittim. Baktılar suyun gelmemis incelme olduğu için geliyodur. Dediler dun wc girdim idrarimi yaptim ciktim ellerimi yıkarken sicak su geldi gene hastalanirsin sıcaklığıyla gelir anlarsin ya öyle hissettim noldu diye tuvalete girdigimde pantolonuma kadar ıslanmış gene aynisi olmuştur diye eşime söylemedim sonra bebgimde hareketsizlik başladı eşime soyledim gidelim dedi gittik gene dogumhaneye aldilar baktilar normal dediler herşeyi için suyu güzel dediler. Niye boyle su geliyor dedim bilgi vermediler sonra giderken nts aletlerini çıkartırken bagirdim niye boyle oluyor ne var diye biz görmüyoruz delik olabilir sızıntı yapiyo olabilir dedi. İncelme vardi dedim öyle demiştiniz ayni doktor bakti gene yok ben sana öyle demedim yumuşama vardir dedim dedi. yalanci cikardi beni. Giderkende doğumun bana denk gelicek dedi. Sanki doğumda yandin anlamina getirdi ilgi yok 2 kere oldu ağrıyla su gelmesiyle gidiyorum ne ilgileniyolar ne bisey yapiyolar başka hastaneye gitsem alırlar mı var izmirde onerebilceginiz hastane ve doktor simdiden teşekkür ederim
Tugbatatli Gizemmasal yuh ya bana bi doktor su hastanesi oya hanımı onerdi ondan önce egopole gidiyordm dilek hanıma ama pek kanımız ısınmadi çarşamba su hastNesine gidicem inşlh sizde gönlünüze göre bi hastne bulursnz
Anne3434_ Gizemmasal özel tınaztepe hastanesi yanlış bilmiyorsam adı kuzenim orda doğum yaptı çok memnun ama doktoru kim bilmiyorum canım
Eylulll Tugbatatli Dilek hanımı ben de bırakmayı düşünüyorum.Çok aceleci.Soru sormama bile fırsat vermiyor.