Sedaaaa2 randevusuz oldugum için sıkıntı yaptılar elbet ama doktorum yönlendirdi haftam geçiyor diyince kayıt açyılar ilk önce doktora muayene oldum asistan bir kız vardı kibar nazik ilgilendi ayrıntılıya yönlendirdi ayrıntılıda giriş yapan bayan baya sıkıntı çıkardı alamam dedi haftamın geçtiğini söylediğim halde 2 hafta sonraya yazdı baya sinirlendim geri doktor gidip söyledim acil hasta diye girişimi yaptırdı ama bi resüm kayıt cd vs hüç birşey vermiyorlar ekranda dahi göstermiyorlar hızlıca bakıp ölçümlerini vs yapıyor kaldırıyor cinsşyeti dahi söylemiyorlar 😑