Nesli37 Bende 18+2′yim bı titreşim oluyo 2 günde bı bazen hergun herhalde bebek diye rahat oluyorum ama bugün doktor var mı diye baktım hastaneye kontrole gideyim bebeği göreyim idrar torbasında hafif ağrı var diye bahane ederek 🤣🤣 Ona da pazartesiye vardı. Hissetmeye başlayana kadar bende ayniydim bı de hala kanama veya lekelenme olur mu diye korkuyorum