DerinMavii Evet yatışim yapıldı serum takıldı az öncede ciğer geliştirici yapıldı allahim ne zormuş o iğne ne yaktı Bee aciyor hala kızlar bir kere mi yapılıyor bu iğne 😪😪😪😪😪😪
Pelin-1 DerinMavii bende 3 gun once yattim erken dogum tehdidinden beni hic yakmadi iki doz yapildim belkide ignelere alistigim icin acitmamiş olabilir🙄 30+4uz
prensesannesiiiiii DerinMavii bende 22 haftalığım erken doğum riskim var bende çok korkuyorum o iğneden bide Progestan iğne oldum 10 tane onlarda yakıyordu inşallah benim minik zamanında gelir iğneyle gerek kalmaz sizde sağlıkla alın miniği kucağınıza geçmiş olsun
Lavinkumsal DerinMavii bende dünden beri hastanede yatıyorum 2 doz iğne yapıldı bakalım herşeyin en hayırlısı olsun 🙏❤️