Nananusha kizlar bebek icin alis verisimin yari kismini almis bulunuyorum daha 23 haftdayim . ama cogu insan diyorki 0 3 aylik digil 3 6 aylik daha cok almam lazim. malum dogum son bahara geliyo havalqrda soguk aldiklarim o mevsime gore uygun ama bilemedim sizce gercekten 0 3 aylik cabukmu kuculur ?
Annesininkuzusu0911 Nananusha evet canım 0-3 aylıklar genelde 1 aydan sonra olmuyor. Kardeşimin iki çocuğuna öyle oldu çevremdeki herkes de öyle diyor 3-6 aylığa daha çok yüklen diye 🤷🏼♀️
begumge Nananusha ben 3-6 ağırlıklı almıştım küçük olacağına büyük olsun diye iyi ki öyle yapmışım hediyeler hep 0-3 geliyor
tomurcukannesi Benimde ekimin ilk haftası doğumum inşallah. Ben hep 3 aylık aldım yani etikette 0-3 değil direk 3 yazıyo. 3-4 tane yenidoğan tulumu aldım sadece. İlk iki ay giyer onları diye düşünüyorum. 3-6 2 tane aldım. Çünkü bahara geliyo stok yapmak istemiyorum mevsim farklılığından dolayı. Kıyafetlerine sığamadıkça gidip alıcam büyüğünü
Burcu59 Evet cabuk buyuyor bebekler ama ilk etapta kusuyor kakasi cisi geciyor 0-3 te lazim oluyor yani degistirmek icin hergun makina calistigi halde yetmiyor. 3-6 yida fazla almamak lazim kiloya gore alirsiniz bence cunku benim bebisler 3-6 yı 1-2 ay arası giydiler 3 aylikken 9 aylik almaya basladik 🙈 Suan bile 1,5 yasindaki oglum 3-4 yas giyiyor fazlada kilolu degil ama 🤷♀️