34 hafta oldum isimli tulum yaptırmak istiyorum bi türlü yaptıramadım ve biraz değişik isimler seviyorum çoğu isim hoşuma gidiyor fakat ailede koyanlar çok sevdiklerimi bende onlara saygısızlık etmek istemem sonuçta dese ki ya başka isim yok muydu bişey diyemem 🤷🏻♀️
Oğluşumun adı ÖZBEY 💙 yiğit Türk Alp’i demek anlamı da çok hoşuma gitti eşim bayıldı resmen çok dert etmiştik çok şükür 🤩 karar veremeyenler var mı hala kızlar ne durumdasınız çok iyi anlıyorum sizi inanın çok çektik biz eşimle 🥺