CanimBebegim02 Aşımı oldum doktorum sıkıntı olmadığını söyledi ama gece kolumun ağrısından uyandım hep üzerine yatamadım birde aşıdan mı bilmiyorum genzim de yanma var onun dışında iyiyim
nvn-mutlu CanimBebegim02 geçmiş olsun canım hadi hayırlısı inşallah 🤲 bende düşünüyorum artık hangi aşıyı oldun bide kaç haftalıksın
Sseevgii CanimBebegim02 benimde 18+4 bugün oldum asiyi herhangi bir yan etki yaptı mi sizde ? Şuan kolum çok ağrıyor
nvn-mutlu CanimBebegim02 bende istiyorum bakalım Allah nasip ederse kontrole gittiğimde doktora sorup olucam
Gul3346 Bende yarın 2. Doz biontech olcam. İlkinde ev temizliği yapmıştım gece sırt ağrısı nefes darlığı ile acile gittik. Parol ile geçti şükür . Başka sıkıntısi olmadı.
Mmlek 18 haftalıkken ilk doz sinovac oldum bende. Özel çocuklarla çalışıyorum ,öğretmenim. Risk grubunda olduğum İçin oldum.