Selam kızlar bı tanıdığım için açıyorum bu postu.
Bı ablam dün rahim ultrasonu çektirdi rahminde bozukluk varmış doğuştan ama bebeğe engel değilmiş bildiğim kadarıyla. Daha öncedende kürtaj olmuştu boş gebelikten ondan sonra yapışıklık olmuş şimdi hamile kalsa bile düşük ihtimali yüksekmiş. Yapışıklık aciliyomus ameliyat ile galiba yapışıklık sonrası hamile kalan var mı içiniz de Nasil bı süreçten geçtiniz yaşayan varsa bilgi verebilir mi? Teşekkürler şimdiden