Kızlar birkaç gündür bebeğim rahatsızdı toparladı iyileşti sayılır hatta ondan mı geçti bilmiyorum dün gece özür dileyerek söylüyorum istifrah ettim ondan sonra başladı bende bir ağrı sanki yumruk kaldı içimde ayakta kalamıyordum dün ve bu sabah iki büklüm oluyordum ağrımdan nerede olduğunuda kestiremiyorum ama sanırım ciğerlerim ağrıyor birkaç saattir daha iyiyim ama ayağa kalkınca yine ağrıyor hamileyimde bana ne önerirsiniz ilaç içemiyorum malum kötü olursam da test yaptırıcam ne olur ne olmaz