Kızlar 26.haftadayım ne zamandır yazıcam bu konuyu hep unutuyorum benim yaklaşık 1 aydır çok uzun süre ayakta kalınca bacaklarımda uyuşma oluyor yatınca geçiyor yada oturunca ama sebebi ne olabilir acaba aranızda yaşayan var mı bunu özellikle sağ bacağım uyuşuyor üst kısım
doktoruma da soracağım zaten de aranızda bilen yada yaşayan varsa bu durumu öğrenmek istedim🌸