Papatyamevsimi-89 26+6 haftalik hamileyim ama 29 hafta ile uyumlu çıktı.. aşırı yoğun yeşil akıntı geldi,bir pecete dolusu…1 saat falan bir yolculuk ve yorgunluktan sonra oldu..Sizce sebebi nedir ?Fitil verdi simdilik sizde de var mi
Misa34 Papatyamevsimi-89 8 haftaligim bendede ayni sorun var hamilelikten oncede vardi .enfeksiyon varmis 😕😕
Ayse254 Papatyamevsimi-89 aynı yeşil akıntı bende de var 11+2 yim ağrım da var sizin ağrınız var mı 😟
Papatyamevsimi-89 Ayse254 evet ama sizin haftanızda bende de oluyordu simdi son haftalarda korkutuyor insanı
Ayse254 Papatyamevsimi-89 ya benim düşük riskim de var ağrılarım oluyor enfeksiyon kaynaklı mı düşük riski kaynaklı mı bi türlü anlamadım.
Papatyamevsimi-89 Ayse254 düşük riski değildir canım o haftalar bol su iç, enfeksiyon vardır tek çare o..Bir de toz veriyor sor doktoruna