CrnBlt Kızlar Normaldeki Adet Dönemime Göre 9 . haftaya girmiş olmam lazim ama ultrasonda baktirdik 4 hafta 3 gün Dedi Ve Daha Kese Var Bu Neden Olur Geç Yumurtalma Falan mi Yoksa Boş Gebelikmi Yaşayan varmi bu durumu hic endiseniyorummm !!!!!????
Aslihan2 CrnBlt benimde aynıydı hâlâ son adet tarihimle bebeğin gelisimi uymuyor arada 4 hafta var doktorum gec hamile kaldığımı söyledi sanırım sizinde oyle olmus
[silindi] CrnBlt düzensiz adet yaşayanlarda genelde geç yumurtlama oluyor da o yüzden sordum. Benim iki hafta geriden geliyor geç döllenme dedi doktor inşallah sizin de öyledir 🤲🏻
Aslihan2 CrnBlt Normaldir benimde kese bebek geç göründü hatta ama sorun yok sadece gec hamile kalmış oluyoruz rahat ol sen 😊