Kızlar hamileliğimin başından beri akıntımın rengi sıkıntılı hep. Ya sarı ya açık yeşilimsi çok değişik. 12. Haftamın içindeyim bu sabah yine yeşilimsi akıntı gördüm ayrıca ağrılarım oluyor karnımın alt bölgesinde kasıklarda bazen. Düşük riskim var buna bağlıyordum ağrıları ama acaba enfeksiyon mu ağrı yapıyor. Bi ara doktor antibiyotik de verdi ama sanırım geçirmedi. Bilgisi veya tecrübesi olan var mı 🤷🏻♀️