bence en güzeli kimsenin gelmemesi hepsi ayrı bişey diyor sürekli karışıyorlar insan bu dönemde sinir oluyor. Ben ilk günden ayaklandım kendim yaptım herseyi ama gene de annem geldi hastaneden çıktığımda sürekli yok şöyle yap yok böyle yap daralttı beni 2. Günde evine gitti 🤣🤣 ilk günden beri herseyi eşimle yada tek yapıyorum eğer iyi hissederseniz bence kendi basınıza olmanız daha çabuk alışıp kafanızın rahat etmesini sağlıyo