Acemi_anne9 çoğu doktor üç ay sonra serbest diyormuş. Bir hevesle doktoruma sordum hayır boyatamazsın dedi 🤣🤣 keske sormadan gidip boyatsaydım ahahaha ombrelerim aktı yarısı kahverengi yarısı sarı oldu saçlarımın çok rahatsızım ama şuan aşırı vicdan yapıyprum doktor izin vermedi gidip boyatma diyorum kendi kendime 🤣 zaten görünce boyattığımı kızar valla. Emzirme döneminde de yasak olursa yandım