Dygg çok yüksek çıkmamış sizin. Doktorunuz gerekli görürse kullanın ilacı,1 hafta falan kullandım ben de 8 adet oluyordu yanlış hatırlamıyorsam. Gerekli görmezse de içiniz rahat olsun. Çok büyük halledilmeyecek bir problem değil. Sıkı çamaşır giymemeye dikkat edin. Geçmiş olsun🙏🏼