Merhaba kızlar 🌼 16+3 olduk, 1 haftadır tuhaf bir şey hissediyorum, ilk gebeliğim tecrubesiz olduğum için size sormak istedim. Sırt üstü uzanınca, yorgunken özellikle göbek deliği altına doğru bi kasılma, sertleşme gibi his var. Artık yüz üstü yatarken de ilk o bölgeyi hissediyorum. Beybito mu bu? Tekme değil sanırım? 😁 Bebek mi kasılıyor acaba 😏anlık olup geçiyor, can yakıcı bişey değil ama bilemedim