tazeannecik1 Kızlar ben yazın yüzümde tüyleri sarartıyordum şimdi hamilelikte arttı gibi geliyor yani başka ne yapabilirim tüy sarartıcı zararlıymış napıcam ya almakta istemiyorum daha çok çıkar diye 🤷🏽♀️🤷🏽♀️🤷🏽♀️🤷🏽♀️🤷🏽♀️🤔
Hatice_ee tazeannecik1 bende onlardan biriydim . Yuzumdeki ve gobegimdekileri sarartiyodum hamilrligin basinda cogalmisti suan hamilrligin son haftasindayim azaldi o ayri sararticiyi sordum doktor olmaz dedi agldayla alabilirsin eger sivilcelenmezse . Ki benimki sivilceniyodu
Hatice_ee tazeannecik1 kisacasi hic bisi yapamiyoryz 🤣 kolumu aliyodum orasi bile sivilcelendi artik almiyorum 🤣
tazeannecik1 Hatice_ee Aynen ya bende göbek ve yüz sırt sarartıyordum ama şimdi sadece yüzüme yapabilsem yeterdi ama yasakmış maalesef papatyada bulamıyorum belki o sarartırdı ama yok 🤷🏽♀️ hiç ağda falan yapmadım çoğalırmı diye korkuyorum açıkcası