Deletedmom_5 Tsh değerim 0.33 normalde tiroid problemim var ilac kullaniyorum bu kadar düşük olması bebeğimide etkilermi acaba
Aslihan2 Deletedmom_5 Benim de 0.69 cıktı dahiliyedeki doktor normal dedi 30 un altına düşmemesi gerekiyor sanırım yinede doktorunuza bildirmenizde fayda var.
Deletedmom_5 Aslihan2 Emzirdigim icin dedim ama gebelik olarak anlaşılacağı aklimin ucundan bile geçmedi 😁
Aslihan2 Deletedmom_5 yaa bende oyle anladm çünkü bence etkilemez ama yinede doktoruna danış cunku hamilelikte 2.bucuk altina normal diyolar hamile degilsin belki cok düşük olduğundan ilac dozu değişir mutlaka üstünde dur 😘