Merhaba hanımlar. İlk doğumumu 3 sene önce doğum evinde yaptım. Mecburiyetten oraya gitmek zorunda kaldım maddiyattan dolayı. Ama çok pis bir hastaneydi. Sancı odları 8 kişilik ve aileden kimseyi de sokmuyorlardı. Şimdi tekrar hamileyim yeni hastane yapıldı ama sadece hastane güzel. Sistem yine aynı mı? Sancı çekerken annem yanımda olsun istiyorum. Yeni hastanede doğum yapan var mı fikir almak stiyorum.