Reyhanazra 31 haftalığım ve 18 aylık oğlumun arkasında koşturmak beni çok yoruyor ve karnımdaki bebek hiç durmuyor sürekli kasıklarıma baskı yapıyor belime ağrı giriyor ben hiç sancı çekmedim bu 3.hamileliğim ve sancı böylemi oluyor bana yardımcı olurmusunuz
didemm Ayni sorun bende de var 3 yasinda oglum var hic sanci cekmedim onda suyum geldi gittim ama bu oyle degil 🙈 surekli kadiklarim agriyo belime aniden agri giriyo karnim kasiliyo 🙁 doktora bel agrimi soyledim normal dedi. Bu zamanlarda oluyo heralde yalanci sanci dedikleri belkide 🤔
Reyhanazra didemm erken gelmesin ben bu sancılara razıyım sizede Rabbim kolaylık versin inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucagımıza
Yaseminkaya Benimds ayni 31. Haftaligim aniden kasigima karnima sanci giriyor ve erken dogum riskim var sivim fazla umarim saglikla zamaninds gelir bebeklerimiz