Kubratalo4965- ilk üç ay annenin depolarından besleniyormuş bebek, doktorum suya dikkat et ama yemek sorun değil demişti bana. Dünyadaki her şeyden iğrendiğim berbat haftalar geçirdim, 48 saat boyunca bir tane çubuk kraker bile yemeden ağlaya ağlaya safra kustuğum oldu. Sabah aksam serum alarak toparladım çok şükür bebeğin gelişimi çok iyiydi. Hamilelik öncesi bir sene pilates yapmıştım, spor yaparken sağlıklı beslenmeye protein tüketmeye çok ozen gösteriyordum. Sanırım depolarım kurtardı beni bebiş güzelce büyüyor 😊🥰