K_Klc2701 Merhaba anneler ve anne adayları ben 55 gün önce sezeryan doğum yaptım. Bugün sabahtan beri kasık ağrım çok var. Araştırmama göre emziren anneler adet olamıyormuş,bende emziriyorum ama kasık ağrım çok bu ağrı adet ağrısı olabilir mi?
Denizyildizii K_Klc2701 Kim diyor emziren anneler adet olamaz diye? Öyle sey mümkün olabilir mi. Tabikide emzirirken adet oluyoruz. Ben doğumdan 1 buçuk ay sonra adet olmaya basladim ve bebegimi de 2 yaşına kadar emzirdim
1anne2nefes Denizyildizii 9 ay adet olmadım emzirirken tabi ki bu hormonal bi durum kişiye göre değişebiliyor☺️
K_Klc2701 Denizyildizii çevremdekiler söyledi inanır mısın beni yıprattılar sürekli süt korur anneyi adet olamazsın ağrıların olur diye diye canımdan bezdim bugün de ağrım olunca adet olucam galiba diye düşündüm
Denizyildizii 1anne2nefes hayır demek istediğim bu değil. Emziren anneler adet olamaz diye birşey yok diyorum ben. Ne kadar zaman sonra oluruz diye sormuyor arkadaş
Gull_94 Emzırme donemınde regl olabılırsınız tabıkı sadece emzıren annelerın adet donemındekı duzensıZlık normaldır 6 ay hıc olmaması veya 1sene boyunca duzensız regl olabılırsınız
Denizyildizii K_Klc2701 sacmalamışlar öyle bisey yok. Ne zaman olursunuz bilemiyorum ama emziren anneler adet olabiliyor. Süt koruması diye birşey yok
1anne2nefes K_Klc2701 düzensizlikler olabilir çok takılma canım ayrıca süt korumaz onu sakın kaideye alıp aldanma
Denizyildizii K_Klc2701 eskiden nasilsa aynı şekilde devam etti benim. Bi doktora gidip muayene olun isterseniz