Deniz59 canım ben de ebe desteği alıyorum, bebeğin hareketlerini takibe başlayalım dedi. 35. Hafta içindeyim. Bebek 2 saate bir, 1 hareket en az, günde 10 hareket yapmalı dedi. Yani burada hareketten kastı bi tane tekmesi de olabilir, sana hissettirdiği başka hareket de. Benim anladığım şey böyle.